3294 
  • מק"ט / ברקוד:: YZM-Mole

קרא עוד


תיאור מוצר

סורק תלת המימד 3DMakerpro Mole המהפכני. קל לשימוש ומתאים לכל אחד ולמגוון אפליקציות. מסוגל לסרוק בצורה מדוייקת, מהירה וחסרת תקדים פריטים עדינים ומורכבים ביותר בגדלים שונים.

סריקה מדויקת ומפורטת
סורק תלת המימד 3DMakerpro Mole מגיע לדיוק סריקה של 0.05 מ”מ ולרזולוציית סריקה גבוהה של 0.1 מ”מ. מה שמאפשר ליצור מחדש במדויק את גודלם של אובייקטים סרוקים וללכוד פרטים מרוכבים, מדויקים ומפורטים במיוחד.

סריקת פנים בטוחה
פעולת הסריקה בטוחה ונוחה לשימוש כיוון שסורק תלת המימד 3DMakerpro Mole משתמש במקור אור קרוב של אינפרא אדום (NIR) אשר לא מזיק לעור הפנים.

סריקת אובייקטים שחורים
טכנולוגיית NIR המתקדמת בסורק תלת המימד 3DMakerpro Mole מאפשרת לכם לסרוק עצמים שחורים בצורה מושלמת וברורה. טכנולוגיה זו מרחיבה את טווח יכולות הסריקה התלת מימדית שלכם ומאפשרת להפיק סריקות מצוינות עבור אובייקטים בצבעים שחורים.

בולם זעזועים מקצועי לסריקה חלקה
סורק תלת המימד 3DMakerpro Mole מצוייד בבולם זעזועים מקצועי ואלגוריתם מעקב חזותיים אשר מבטיחים סריקה חלקה ויציבה עם מהירות סריקה גבוהה ועיוות מינימלי גם בעת ניעור הסורק תוך כדי תהליך.

סריקה חלקה ורציפה ללא חורים או רסיסים
באמצעות טכנולוגיית מעקב ויזואלית ואלגוריתם AI שפותח במיוחד סורק תלת המימד 3DMakerpro Mole מאפשר סריקה ללא סימנים. המשמעות היא שתוכלו להנות מתהליך סריקה יעיל ללא טרחה שחוסך לכם זמן ומאמץ בשלב העיבוד והניקוי. המודל המתקבל קרוב למושלם מיד עם סיום הסריקה.

קומפקטי,ידידותי וקל לתפעול
סורק תלת המימד 3DMakerpro Mole משנה את כללי המשחק ומאפשר לכל משתמש להגיע לתוצאות סריקה מושלמות. מגיע במשקל זעיר ובעיצוב קומפקטי עם ממשק תפעולי קל וידידותי שמאפשר סריקה ללא מאמץ בכל מצב וללא תלות בניסיון המפעיל.

ממשק ידידותי למשתמש
JMStudio הינה תוכנה יעילה וקלה לתפעול שמגיעה עם סורק תלת המימד Magic Swift Plus 3DMakerpro התוכנה תומכת בשלושה פלטי קבצים סטנדרטים בפורמטים OBJ, STL, ASC.
ניתן לערוך את הסריקה ולבצע ניקיון, החלקה ועריכת טקסטורה, שליטה בפוליגונים ועוד פיצרים בלחיצת כפתור.

מפרט טכני

דיוק: 0.05 מ”מ
רזולוציה: 0.1 מ”מ
קצב פריימים / מהירות סריקה: 10fps
מצב מעקב: מעקב ויזואלי
מרחק עבודה: 150-400 מ”מ
טווח לכידה בודדת: 200×100 מ”מ
גודל אובייקטים נסרקים: 15-1500 מ”מ
מקור אור: NIR
צבע וטקסטורה: תמיכה מורחבת
חיבורים: USB 2.0
מידות: 141x80x80
משקל: 390 גרם
פורמט פלט: OBJ/STL/PLY
מערכת תואמת:  Windows10/11 64bit, MacOS12/13
תמיכה בניידים: Android 10.0 or later, iOS 15.0 or later

אחריות ושירות

נותן האחריות: חותם חיים בע"מ
משך אחריות: 12 חודשי אחריות מעבדה בכפוף לאחריות היצרן.